Thursday 9 September 2010

Coretan Al-Qulub...


Subhanallah...
Tersentuh hatiku tatkala teringat sahabat seperjuangan di matrikulasi dulu...
Semuanya terpahat padu di kalbuku...
Bersama mereka,aku mencari 'ilmu...
Bersama mereka,aku berhibur....
bersama mereka,aku jalinkan ukhuwah...
Bersama mereka,aku melaksanakan 'amar ma'ruf nahi mungkar...
Segala susah payah,telah kami lalui bersama...
Subhanallah...
Kisah persahabatan ini adalah 1 kisah @ episod hidup yg paling bernilai dlm hidupku...
Ya Allah...
Aku sangat2 merindui mereka...
Kau pertemukanlah kami di syurgaMu...
Ya Allah...
Kau lindungilah mereka dan Kau berikanlah kekuatan pada mereka agar thabat dlm istiqomah dalam menuju Redho-Mu...
Ya Tuhanku...
Tabahkan hati kami...
Limpahkanlah maghfirah dan kasih sayangMu kepada kami...

No comments:

Post a Comment